Marketing
Fotografie en branding – Hoe zorg je dat ze elkaar versterken?
Werk met een stijlboek. Daarin zet je do’s and dont’s van jouw beelden.
Álles om jouw merk nóg duidelijker te positioneren.
Maak keuzes:
– Het model maakt altijd oogcontact met de camera of juist niet.
– De foto’s moeten spontaan en niet geposeerd ogen.
– Alle foto’s worden in kleur gebruikt of juist in Zwart/wit.
– We stralen XXX uit. Vul op de X-jes in: zelfverzekerd, enthousiast, vrolijk etc.
– We fotograferen alleen echte werknemers of maken juist gebruik van professionele modellen.
– De foto’s ogen fris, contrastrijk of juist zacht en warm.
Hoe beter jij weet wat jullie als bedrijf willen uitstralen hoe meer je fotografie een verlenging van je branding wordt.
Ik weet het, deze keuzes zijn niet makkelijk. Heb je hulp nodig? Stuur me een mailtje, ik denk graag mee.